سمینار رایگان مهندسی دیجیتال مارکتینگ

  • سمینار رایگان مهندسی دیجیتال مارکتینگ
  • مکان
    شیراز - دفتر مرکزی موسسه جوان

    سانس ها:
    1398/10/0116تا18
    1398/10/0118تا20
    1398/10/0216تا18
    1398/10/0218تا20
    1398/10/0316تا18
    1398/10/0318تا20

دیجیتال مارکتینگ دقیقاً چیست؟

از چند نفر که دور و برتان هستند بپرسید «دیجیتال مارکتینگ چیست؟» یا «به چه کسی دیجیتال مارکتر می‌گویند؟» شرط می‌بندم جواب‌های جالبی می‌شنوید! بعضی‌ها سعی می‌کنند یک تعریف من‌درآوردی تحویلتان بدهند و عده‌ای دیگری ممکن است بگویند: «منو چه به دیجیتال مارکتینگ!»

با اینکه بیشتر مردم اطلاعات دقیقی راجع به این موضوع ندارند، اما همۀ ما سال‌هاست که با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ سروکار داریم. منظورم همین تلفن‌های همراه و کامپیوتر‌ است.

به لطف این ابزارها، دیگر به اجناس موجود در مغازۀ محله‌مان (یا حتی کشورمان) محدود نیستم! الان با چند کلیک می‌توانیم هر چیزی را سفارش دهیم. از خرید لباس و غذا گرفته تا رزرو هتل و ده‌ها چیز دیگر. در واقع ابزارهای دیجیتال باعث تغییر عادات خرید در مشتریان شدند.

مثلاً اگر شما الان قصد خرید یک تلفن همراه را داشته باشید، حتماً قبل از خرید، چند مقاله را در مورد عملکرد و جزئیات سخت‌افزاری آن مطالعه می‌کنید و با بررسی سایر گزینه‌های مشابه، یک گوشی خریداری می‌کنید. به فراخور این تغییر، کسب‌وکارها هم باید در روش‌های بازاریابی خود تغییر ایجاد کنند. چه تغییری؟ واضح است! شما هم باید با حضور در اینترنت، رسانۀ مخصوص به خود را راه اندازی کنید.

زمان:یک شنبه-دوشنبه-سه شنبه و 1و2و3دی ماه 

در دو سانس:

16الی18 و 18الی20

رزرو با ارسال عدد 7 به 10006361

 

 

سمینار رایگان مهندسی دیجیتال مارکتینگ

با سخنران:استاد بهزاد حسین عباسی 

بهزاد حسین عباسی مدرس دوره های مدیریت و کسب و کار با  ۱۸ سال سابقه تدریس و مدیریت آموزشی در موسسات و مراکز آموزش مدیریت دانشگاههای تهران و شهید بهشتی و علمی کاربردی با عنوانهای مدرس دیجیتال مارکتینگ, مدرس فروش, مدرس بازاریابی رسالت آموزشی خود که همانا معلمی با انتقال تجربه است را انجام می دهد. بهزادحسین عباسی هم اکنون موسس دو استارتاپ مطرح در کشور بوده که به همراه سابقه تدریس و مشاوره در کسب و کارهای مختلف اکنون با بررسی پایه ای شرکت ها و سازمانها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت و یا ارتقاء ، گسترش و تصحیح وضعیت موجود ارائه نموده و این مورد را در قالب سمینارها و دوره های آموزشی و مشاوره مدیریت ارائه می نماید.

این سمینار در روز 1دی ماه الی سه شنبه 3 دی ماه در سالن مرکزی موسسه جوان برگزار شد.

موضوعاتی که در این سمینار در طی 6 سانس مطرح شد:

  • شهرت در اینترنت وشبکه های اجتماعی 
  • اصول فروش حضوری و انلاین در حداقل زمان 
  • طراحی و مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغات 
  • روش های جذب مشتری در اینترنت و شبکه های مجازی 
  • روش های استفاده تکنولوژیهای رایگان در افزایش فروش

در روزهای برگزاری این سمینار در شیراز بیش از 800نفر در این سمینار شرکت داشتند.

همایش سرا راهی به سوی موفقیت